Sunday, July 19, 2009

SI KEMBAR





Alhamdulillah tanggal 17/7/2009 adikku slmt melahirkan anak kembar lelaki, buat masa ni si adik dh balik ke rumah cuma si abg yg kena tahan lagi dalam wad. Harap2 dpt la si abg keluar cepat mungkin si adik tak sabar2 tunggu si abg pulang.


Ni kali kedua adikku menjalani pembedahan bersalin, melihatkan dia terisak-isak menangis petang semalam, terfikir pulak aku macamana keadaan aku nanti kalau satu hari nanti aku ditakdirkan mengandung dan bersalin...apakah aku kuat untuk menahan segala kesakitan masa itu???? Hanya mereka yang dah bergelar ibu saja tahu macamana perasaannya....


Melihatkan anak saudaraku ni geram pulak rasanya sgt comel...walaupun beratnya hanya 2.4kg tak seberat abang sulungnya Haiqal 3.6kg...gementar pun ada sebab terlalu kecil rasanya bila di pangkuan....tapi aku kn biasakan juga mana tau dlm masa terdekat ni aku akan dpt bayi aku sendiri.. nt dh tak kekok lg.



Mohamad Hafiz





Mohamad Hariz







hmm Hafiz kecil sikit drp Hariz...si Hariz mmg makin bulat mmg kuat menyusu berbanding Hafiz... Tapi yang paling memeriahkan suasana apabila kedua-duanya menangis serentak nak susu...dh bg susu badan masih merengek lg...nah bg lak susu botol...itupn kekkdg tak cukup lg....hem...nmpk gayanya la klau camni tgk je sebulan dua lg...Hafiz dan Hariz montellah...

Yang tak tahannya bila si abg (Haiqal) datang cium dah tu ditekan2 perut adiknya kekadang nk minta dukung adiknya....mulalah kitaorg menjerit minta dia jgn kacau adik2nya...

No comments: